Zmiana organizacji pracy Starostwa i spraw dot. rejestracji pojazdów

Data: 28.04.2021 r., godz. 15.40    2119
Od 1 maja br. w Starostwie Powiatowym w Otwocku zaczną obowiązywać nowe ustalenia dot. organizacji pracy urzędu, w związku z zagrożeniem epidemiologicznym. Zmiany dotyczą głownie Wydziału Komunikacji i Transportu i spraw związanych z rejestracją pojazdu.
W trosce o dobro mieszkańców, Wydziały Starostwa Powiatowego w Otwocku pracują zgodnie z przyjętym reżimem sanitarnym - przyjmowani są wyłącznie umówieni w pilnych sprawach interesanci mający zakryte usta i nos. Konieczne jest także zachowanie odległości min. 1,5 m między osobami.

Zmiana godzin pracy urzędu
Od 1 maja 2021 do odwołania obowiązywać będą następujące godziny pracy Starostwa Powiatowego w Otwocku:
  • poniedziałek w godz. 8:00 - 17:00, w tym przyjęcia interesantów od 8:10 do 16:50;
  • wtorek - czwartek w godz. 8:00 - 16:00, w tym przyjęcia interesantów od 8:10 do 15:50;
  •  piątek w godz. 8:00 - 15:00, w tym przyjęcia interesantów od 8:10 do 14:50,
z wyłączeniem dni wewnętrznych przewidzianych w poszczególnych komórkach organizacyjnych Starostwa.

Zmiana zasad rejestracji pojazdów
Rejestracja pojazdów w Wydziale Komunikacji i Transportu odbywać się będzie po wcześniejszym internetowym lub telefonicznym umówieniu:

  • Internetowe umówienie się na rejestrację pojazdu - będzie odbywać się za pośrednictwem „elektronicznego kalendarza” dostępnego na https://bezkolejki.eu/spotwock. Poprzez narzędzie można będzie umówić się z miesięcznym wyprzedzeniem na następujące godziny:            
        - poniedziałek od godz. 8:10 do 14:40;
        - wtorek, środa, czwartek od godz. 8:10 do 13:40;
        -  piątek od godz. 8:10 do 12:40.

  • Telefoniczne umówienie się na rejestrację pojazdu - będzie możliwe pod numerem telefonu 22 778 13 31. Za pośrednictwem linii telefonicznej, będzie się można umówić z dwutygodniowym wyprzedzeniem na następujące godziny: 
        - poniedziałek od godz. 15:00 do 16:40;
        - wtorek, środa, czwartek od godz. 14:00 do 15:40;
        - piątek od godz. 13:00 do 14:40.


Uwaga! Kalendarz zapisów na maj zostanie uruchomiony 30 kwietnia ok. godziny 15:00.

Interesanci, którzy zgłoszą się do Wydziału Komunikacji bez wcześniejszego telefonicznego bądź internetowego umówienia się NIE ZOSTANĄ OBSŁUŻENI. 

Przypominamy, że kompletne dokumenty związane z zawiadomieniem o zbyciu lub nabyciu pojazdu można składać w Kancelarii Ogólnej Starostwa bądź za pośrednictwem e-puap lub platformy www.esp.pwpw.pl. 

Interesanci, chcący załatwić sprawy związane z prawem jazdy, będą obsługiwani przy okienkach do obsługi interesantów (decyduje kolejność przyjścia).