Zmiana zasad obsługi interesantów

Data: 28.01.2022 r., godz. 15.00    1608
W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiologiczną, a w trosce o dobro mieszkańców, od poniedziałku 31 stycznia zmianie ulega organizacja pracy w Starostwie Powiatowym w Otwocku.
Zgodnie z Zarządzeniem Starosty nr 5/22, od 31 stycznia 2022 roku zmienia się organizacja pracy w Starostwie Powiatowym w Otwocku.

Poniżej przedstawiamy najważniejsze zmiany:
Starostwo Powiatowe w Otwocku z wyłączeniem Wydziału Finansowego, Wydziału Administracyjnego oraz kancelarii ogólnej pracuje w godzinach:
poniedziałek od 8.00 do 17.00, wtorek, środa, czwartek od 8.00 do 16.00, piątek od 8.00 do 15.00, w tym przyjęcia interesantów odbywają się w godzinach:
  • poniedziałek od 8.10 do 16.50,
  • wtorek, środa, czwartek od 8.10 do 15.50,
  • piątek od 8.10 do 14.50, z wyłączeniem dni wewnętrznych przewidzianych w poszczególnych komórkach organizacyjnych Starostwa.

Wydział Finansowy, Wydział Administracyjny oraz kancelaria ogólna pracuje w trybie zmianowym, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do godziny 18.45, (I zmiana od 7:30 do 13:00 ; II zmiana do 13:15 do 18:45).

Kasa przy ul. Komunardów 10 czynna jest w godzinach:
  • poniedziałek od 8.00 do 16.30,
  • wtorek, środa, czwartek od 8.00 do 15.15,
  • piątek od 8.00 do 14.00.

Przede wszystkim zachęcamy Państwa do kontaktu:
  • telefonicznego - baza kontaktów tutaj,
  • meilowego: kancelaria@powiat-otwocki.pl,
  • za pomocą elektronicznej Platformy Usług Publicznych ePUAP: /ta4ou944kk/SkrytkaESP,
  • za pomocą korespondencji tradycyjnej na adres: Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13, 05-400 Otwock.
Interesanci mają możliwość bezpośredniego złożenia pism w Kancelariach ogólnych Starostwa przy ul. Górnej 13 oraz przy ul. Komunardów 10 w godzinach pracy Kancelarii (patrz wyżej).

Uwaga! Osobiście przyjmowani będą wyłącznie umówieni  interesanci. Wyjątek stanowią interesanci Wydziału Geodezji i Kartografii – przy ul. Komunardów 10, którzy będą obsługiwani przy okienkach do obsługi interesantów (decyduje kolejność przyjścia). W ten sam sposób (przy okienkach do obsługi interesantów) będą przyjmowani interesanci w Wydziale Komunikacji i Transportu przy ul. Górnej 13, którzy chcą załatwić sprawy związane z wydawaniem prawa jazdy.

Jeśli osobista wizyta w Urzędzie jest konieczna, należy pamiętać o:
  • dezynfekcji rąk (przed wejściem do budynku)
  • obowiązkowym noszeniu maseczki zakrywającej usta i nos
  • zachowaniu bezpiecznej odległość minimum 1,5 m między osobami.

Uwaga! Osoby nie posiadające maseczki nie zostaną wpuszczone do budynku urzędu.