Dołącz do naszego zespołu! Poszukujemy pracowników

Data: 14.02.2022 r., godz. 08.02    1963
Starostwo Powiatowe w Otwocku ogłosiło nabór na wolne stanowiska urzędnicze: Referenta w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Społecznych, Podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa oraz Starszego Geodetę w Wydziale Geodezji i Kartografii. Aplikacje można składać do dnia 21 lutego.
Referent w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Społecznych

Kandydat powinien posiadać m.in.:

  • wykształcenie średnie, preferowane wyższe o kierunku informatyka lub inne techniczne
  • minimum 2 lata stażu pracy;
  • znajomość budowy, obsługi, konserwacji komputerów klasy PC, umiejętność samodzielnej diagnozy i naprawy uszkodzeń sprzętu komputerowego
  • umiejętność pracy w zespole;
  • biegłą znajomość pakietów biurowych oraz systemów operacyjnych Windows (instalacja i konfiguracja);
  • znajomość Ustawy o dostępie do informacji publicznej.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:

  • konfiguracja i administracja sprzętem komputerowym urzędu;
  • administracja Biuletynu Informacji Publicznej;
  • administracja i obsługa systemów informatycznynych urzędu w tym systemem obiegu
  • dokumentów EZD oraz platformą ePuap;
  • helpdesk – obsługa techniczna stanowisk komputerowych w Urzędzie.
Nabór trwa do dnia 21 lutego 2022 roku.

Treść ogłoszenia: ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko


Podinspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa

Kandydat powinien posiadać m.in.:
  • wykształcenie średnie, preferowane wyższe o kierunkach budowlanych, architektonicznych lub administracyjnych;
  • minimum 3 lata stażu pracy;
  • umiejętność korzystania z przepisów prawa;
  • znajomość Ustawy Prawo Budowlane, Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawy Prawo ochrony środowiska, Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach określonych ustawą z
  • dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane dotyczących m.in. udzielania pozwoleń na budowę, nakładania obowiązku uzyskania pozwolenia na rozbiórkę, nakładania obowiązku usunięcia nieprawidłowości i wydawania decyzji o odmowie udzielenia pozwolenia na budowę i zatwierdzania projektu budowlanego, zatwierdzania projektu budowlanego oraz projektów zamiennych;
  • sprawowanie kontroli posiadania przez osoby wykonujące samodzielne funkcje
  • techniczne w budownictwie uprawnień do pełnienia tych funkcji;
  • wydawanie zaświadczeń stwierdzających samodzielność lokali;
  • prowadzenie spraw w szczególności dotyczących obiektów liniowych.
Nabór trwa do dnia 21 lutego 2022 roku.

Treść ogłoszenia: ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko


Starszy Geodeta w Wydziale Geodezji i Kartografii

Kandydat powinien posiadać m.in.:

  • wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia;
  • minimum 3 lata stażu pracy;
  • umiejętność stosowania przepisów;
  • umiejętność obsługi programów EWOPIS+EWMAPA,OŚRODEK, REJCEN;
  • znajomość Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz akty wykonawcze, Ustawy o gospodarce nieruchomościami w zakresie podziałów nieruchomościami.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
  • weryfikacja opracowań geodezyjnych i kartograficznych składanych do przyjęcia do
  • zasobu pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami;.
  • udział w pracach komisji odbioru robót;
  • udział w przygotowywaniu warunków technicznych dla przewidywanych do zlecenia prac,
Nabór trwa do dnia 21 lutego 2022 roku.

Treść ogłoszenia: ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko