Nowa centrala telefoniczna w Starostwie

Data: 25.08.2022 r., godz. 00.00    1130
Ostatnie lata pokazały, że rozwój elektronicznych środków komunikacji jest niezbędny dla zapewnienia sprawnej, wysokiej jakości obsługi. Dlatego, wraz z budowaniem cyfryzacji w naszej jednostce, wdrażamy nową centralę telefoniczną, dzięki której kontakt z nami będzie łatwiejszy.
Interesanci będą dzwonili na jeden numer Starostwa (bez rozróżnienia naszych siedzib przy ul. Górnej i Komunardów).

A oto pozostałe zmiany:

- oprócz systemu kolejkowicza w Wydziale Komunikacji, analogiczny wprowadzamy w Punkcie Paszportowym,
- wszystkie rozmowy będą nagrywane, zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO,
- nowa centrala zapewni możliwość bezpośredniego kontaktu z każdym Wydziałem i Biurem Starostwa, bez pośrednictwa pracowników Kancelarii: interesant po wysłuchaniu zapowiedzi wybierze komórkę, z przedstawicielem której chce rozmawiać.

Centrala zostanie uruchomiona już we wrześniu. O dokładnym terminie poinformujemy Państwa z odpowiednim wyprzedzeniem.