Urządzenie zawierające 93 skrytki znajduje się przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Otwocku przy ul. Górnej 13 i jest dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki Powiatomatowi mieszkańcy mogą w prosty sposób odebrać przygotowane dokumenty bez konieczności wizyty w urzędzie i niezależnie od jego godzin pracy.
Jakie dokumenty można odebrać?
- dowód rejestracyjny,
- "trzecia” tablica rejestracyjna,
- wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów,
- mapy ewidencyjne,
- inne dokumenty zasobu geodezyjnego.
Jak działa Powiatomat?
- Przy składaniu wniosku o powyższe dokumenty, należy wybrać opcję „odbiór w Powiatomacie”.
- Kiedy dokument będzie gotowy do odbioru, otrzymasz SMS z kodem PIN.
- Przy urządzeniu należy wprowadzić numer telefonu oraz kod PIN z SMSa.
- Skrytka otworzy się automatycznie i można odebrać dokument.
Dokument czeka w skrytce 48 godzin od załadowania. Po tym czasie wraca do teczki sprawy i można go odebrać w tradycyjny sposób w urzędzie.
Powiat Otwocki konsekwentnie stawia na cyfryzację i rozwój nowoczesnych usług dla mieszkańców. Instalacja powiatomatu to kolejny krok w kierunku wdrażania innowacyjnych technologii, które ułatwiają kontakt z urzędem i podnoszą komfort obsługi.
Zachęcamy do korzystania z Powiatomatu.