Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Data: 19.07.2021 r., godz. 08.10    2095
Starostwo Powiatowe w Otwocku ogłosiło nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Referenta w Wydziale Administracyjnym. Dołącz do naszego zespołu!
Referent w Wydziale Administracyjnym

Kandydat powinien posiadać m.in.:

  • wykształcenie średnie, preferowane wyższe I stopnia w zakresie administracji, kierunków technicznych;
  • minimum 2 lata stażu pracy;
  • biegłą znajomość pakietów biurowych oraz systemów operacyjnych Windows (instalacja i konfiguracja)
  • znajomość budowy, obsługi, konserwacji komputerów klasy PC, umiejętność samodzielnej diagnozy i naprawy uszkodzeń sprzętu komputerowego.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
  • obsługa systemów informatycznych;
  • system obiegu dokumentów: EZD;
  • platforma ePuap;
  • usuwanie zgłoszonych usterek sprzętu komputerowego lub zgłaszanie ich do serwisu;
  • konfiguracja i serwis sprzętu informatycznego;
  • administracja Biuletynu Informacji Publicznej;
  • helpdesk – wsparcie techniczne pracowników urzędu;
  • administracja serwerem poczty elektronicznej.


Nabór trwa do dnia 27 lipca 2021 roku.

Treść ogłoszenia: ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko