Szczegóły naboru:
- Stanowisko - ds. przygotowania i realizacji inwestycji
- Wymiar etatu - 1,00 (pełny)
- Wydział - Inwestycji i Zarządzania Pasem Drogowym
Zakres obowiązków:
1) przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego niewymagających stosowania ustawy z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
2) prowadzenie rejestrów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
3) przygotowywanie umów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
4) kompleksowy nadzór nad realizacją inwestycji drogowych w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy dróg powiatowych,
5) koordynacja robót w pasach drogowych dróg powiatowych;
6) udział w komisji odbioru zadań inwestycyjnych;
7) koordynowanie oraz rozliczenie uzyskanych dofinansowań, dotacji, pomocy finansowych z innymi jednostkami samorządu terytorialnego;
8) przygotowanie wniosków o uzyskanie środków zewnętrznych na realizację inwestycji,
9) przygotowywanie materiałów (wniosków) niezbędnych do rozpoczęcia realizacji inwestycji budowlanych w organach archititektoniczno – budowlanych,
10) redagowanie pism,
11) przygotowanie dokumentów do archiwizacji zgodnie z przyjętymi zasadami w jednostce,
12) realizacja innych zadań i poleceń zleconych przez przełożonych.
Warunki pracy:
1. Praca na stanowisku biurowym w siedzibie urzędu przy ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew w godzinach 07:00-15:00,
2. Praca wymaga obsługi urządzeń: komputer, drukarka, telefon/fax, ksero, skaner,
3. Praca wymaga (sporadycznie) wyjazdów poza urząd na terenie powiatu otwockiego oraz poza teren powiatu otwockiego - Warszawa
Budynek, w którym wykonywana będzie praca jest parterowy, nie posiada szerokich drzwi oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie - wyższe I stopnia
- Staż pracy -
Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z procesami prowadzenia inwestycji po stronie Zamawiającego,
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie uzyskiwania oraz rozliczania dotacji/ dofinansowań
- Znajomość aktów prawnych -
1. Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 107 )
2. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775)
4. Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r poz. 1605 z późn. zm.)
5. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.)
- Umiejętności -
1. biegła znajomość pakietu Office
2. umiejętność obsługi sprzętu biurowego
3. umiejętność dobrej organizacji pracy
4. umiejętność pracy w zespole
5. umiejętność pracy pod presją czasu
6. umiejętność korzystania z platformy e-zamówienia
SZCZEGÓŁY oraz wszelkie dodatkowe informacje dotyczące rekrutacji znajdziecie tutaj:OGŁOSZENIE O NABORZE stanowisko - przygotowania i realizacji inwestycji.docx